ATH-AVC200 | Auriculars tancats d'estudi | Audio-Technica | DOYMO Sitges
search
  • ATH-AVC200 | Auriculars tancats d'estudi | Audio-Technica | DOYMO Sitges
  • ATH-AVC200 | Auriculars tancats d'estudi | Audio-Technica | DOYMO Sitges

Audio-Technica ATH-AVC200 — Auriculars tancats d'estudi

49,00 
Impostos inclosos
Auriculars tancats amb transductors de 40 mm, 40 ohms, 210 grams i cable de 3 metres amb adaptador de 6,3 mm: l'opció més assequible per començar.
Quantitat

L'ATH-AVC200 és l'esglaó d'entrada de la família SonicPro: un auricular tancat senzill, lleuger i ben resolt per a qui necessita escoltar amb atenció sense gastar gaire. Els transductors són de 40 mm i la resposta arriba a 22 kHz, suficient per a música, classes en línia, gravació de veus o per no molestar a casa.

Amb 100 dB/mW de sensibilitat i 40 ohms, funciona pràcticament amb qualsevol font: mòbil amb adaptador, ordinador, taula de mescles petita o teclat digital. El cable és fix, de 3 metres, i acaba en un jack de 3,5 mm amb adaptador de 6,3 mm, de manera que serveix tant per a un portàtil com per a l'equip del menjador.

Pesa 210 grams sense cable i la diadema s'ajusta en altura amb coixinets que reparteixen la pressió. En ser tancat, aïlla el just per practicar amb instruments o escoltar de nit, i l'acabat en negre passa desapercebut a qualsevol escriptori.

Fitxa tècnica:

  • Tipus: tancat dinàmic, circumaural
  • Transductor: 40 mm
  • Resposta en freqüència: 20 Hz – 22.000 Hz
  • Potència màxima d'entrada: 500 mW
  • Sensibilitat: 100 dB/mW
  • Impedància: 40 ohms
  • Cable: fix de 3 m, jack 3,5 mm amb adaptador de 6,3 mm banyat en or
  • Pes: 210 g sense cable
ATH-AVC200

Referències específiques

ean13
4961310131975